Tarih: 10 Aralık 2025
Doğuş Üniversitesi Olarak Tuzla Fen Koleji’ndeydik!
Doğuş Üniversitesi Olarak Tuzla Fen Koleji’ndeydik!
Doğuş Üniversitesi Meslek Yüksekokulu, gençlerin teknolojiyi daha yakından tanımasına olanak tanıyan bir seminere daha katkıda bulunarak, geleceğin teknolojilerine ilgi duyan gençlerle buluşmaya devam ediyor. Bu kapsamda, Tuzla Fen Koleji’nde “Geleceği Tasarlamak: Robotik ve Yapay Zekâ Çağına Yolculuk” başlıklı etkili bir seminer gerçekleştirildi.
Seminerde, Doğuş Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Robotik ve Yapay Zekâ Programı Öğretim Görevlisi Murat Alan, teknolojilerin güncel konumu, yapay zekânın dönüşümü, dijitalleşmenin eğitim ve meslek dünyasına etkileri gibi geleceği şekillendiren başlıkları ele aldı. Öğrencilere hem teknolojik gelişmelerin arka planı hem de bu dönüşümün sunduğu yeni kariyer olanakları üzerine kapsamlı bilgiler aktarıldı.
Etkinliğe katılan öğrencilerin merakı, enerjik katılımları ve yönelttikleri nitelikli sorular, genç neslin teknoloji ve inovasyona olan yüksek ilgisini bir kez daha ortaya koydu. Öğrencilerden gelen bu yoğun ilgi, geleceğin yetkin ve vizyoner bireylerinin yetişmekte olduğuna dair inancı daha da güçlendirdi.
Doğuş Üniversitesi olarak, teknoloji, bilim ve inovasyon alanlarındaki güncel gelişmeleri gençlerle buluşturmayı sürdürecek olmanın gururunu taşıyoruz.
We were at The Fen Schools Tuzla as Doğuş University!
Doğuş University Vocational School continues to engage with young individuals who are interested in the technologies of the future by contributing to another seminar designed to help students gain a closer understanding of technology. In this context, an impactful seminar titled “Designing the Future: A Journey into the Age of Robotics and Artificial Intelligence” was held at The Fen Schools Tuzla.
During the seminar, Murat Alan, Lecturer in the Robotics and Artificial Intelligence Program at Doğuş University Vocational School, addressed key topics shaping the future, including the current state of emerging technologies, the evolution of artificial intelligence, and the impact of digital transformation on education and future professions. Students were provided with comprehensive insights into both the background of technological developments and the new career opportunities emerging from this transformation.
The curiosity, active participation, and thoughtful questions posed by the students once again demonstrated the strong interest of younger generations in technology and innovation. This high level of engagement further strengthened our belief that competent and visionary individuals of the future are being shaped today.
As Doğuş University, we take pride in continuing to bring the latest developments in technology, science, and innovation to young learners.