Programın Amacı

Programın Amacı:

Bilgisayar destekli tasarım, çizgi film, animasyon ve oyun sektörüne mesleki bilgi ve beceri seviyesi yüksek, iş gücü piyasasının ihtiyaç duyduğu nitelikli tasarımcılar yetiştirmektir.

Programda, sanat ve bilişim teknolojisi ile birlikte dersler yürütülerek öğrencilere 2 yıllık eğitim süresi içerisinde modelleme, görsel efekt tasarımı, karakter tasarımı, dijital tasarım, bilgisayar destekli tasarım, grafik tasarım, temel tasarım ve animasyon gibi dersler verilmektedir. Genel olarak eğitim pratiğe dayalıdır ve bilgisayar kullanımı ön plandadır.

Programda okumak isteyen adaylarda sanatsal yönün ve bilgisayar diline yatkınlığın olması adaylara avantaj sağlar. Bu doğrultuda yetiştirilen öğrenciler yaratıcılığını ön plana koyabilen ve firmaların ihtiyaç duyduğu donanımlara sahip bireyler olarak iş hayatına adım atarlar.

Dikey Geçiş Alanları

  • Çizgi Film ve Animasyon
  • Fotoğraf
  • Fotoğraf ve Video
  • Görsel İletişim Tasarımı
  • Görsel Sanatlar
  • Grafik
  • Grafik Sanatlar
  • Grafik Tasarımı
  • İletişim ve Tasarımı
  • Medya ve İletişim
  • Reklam Tasarımı ve İletişimi
  • Yeni Medya
  • Yeni Medya ve İletişim
  • Yazılım Mühendisliği
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  • Reklamcılık

Mezunların Çalışma Alanları

  • Sinema ve dizi sektörü
  • TV kanalları
  • Yapım şirketleri
  • Reklam ve reklam şirketleri
  • Animasyon sektörü
  • Görsel efekt sektörü
  • Oyun tasarımı sektörü
  • Çeşitli devlet kurumları
  • Sosyal medya yönetimi
  • Dijital İçerik üreticisi
  • Dijital kimlik üreticisi
  • Multimedya uzmanı
  • Görsel basım sektörü
  • Yazılı basım sektörü
  • Tasarım ajansları
  • Endüstriyel tasarım sektörü
  • Mimarlık büroları
  • İnşaat firmaları
  • İç mimarlık büroları
  • ⁠Peyzaj mimarlığı büroları
  • Yapım şirketleri