MEDEK

 MEDEK Program Çıktıları  HİT Program Çıktıları   

 PÇ 1 

Mesleği ile ilgili temel, güncel ve uygulamalı bilgilere sahip olur. PÇ 1 İletişim ile ilgili temel kavramları ve kuramları öğrenir, çözümler ve sorgular.  

PÇ 7 Pazarlamanın temel kavramlarını öğrenerek Pazar araştırmaları yapar. 
PÇ 2İş sağlığı ve güvenliği, çevre bilinci ve kalite süreçleri hakkında bilgi sahibi olur. PÇ 14 REVİZE Türk Dili ve İnkılap konularını öğrenmek, üniversite yaşamına hâkim, kültürel doygunluğa sahip,  iş sağlığı ve güvenliğine uygun ve kaliteli iş çıkarabilme bilgi ve sorumluluğuna sahip olmak  

PÇ 3 
Mesleği için güncel gelişmeleri ve uygulamaları takip eder, etkin şekilde kullanır. 
PÇ 3 Kitle iletişim araçlarını ve kullanım metotlarını çözer.   

 

PÇ 9 Tüketici eğilimlerini ve davranışlarını sorgulayıp yorumlar.  
PÇ 4 Mesleği ile ilgili bilişim teknolojilerini (yazılım, program, animasyon vb.) etkin kullanır. PÇ 13 Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilir.  
PÇ 5 Mesleki problemleri ve konuları bağımsız olarak analitik ve eleştirel bir yaklaşımla değerlendirme ve çözüm önerisini sunabilme becerisine sahiptir. PÇ 5 Alanı ile ilgili toplumsal sorunların çözümünde karar alır, uygular, üstlendiği görev ve sorumlulukları yerine getirir ve gerektiğinde inisiyatif alır.  
PÇ 6 Bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yolu ile etkin biçimde sunabilir, anlaşılır biçimde ifade eder. PÇ 4 Stratejik iletişim çabalarının işleyişini ve görevlerini özümser.  

 

PÇ 8 Pazarlama sektöründeki yeni gelişmeleri takip eder ve iletişim, tanıtım yöntemleriyle bütünleştirip uygular.  
PÇ 7 Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alır. PÇ 12 Alanının gerektirdiği bilgileri ekip çalışmaları çerçevesinde geliştirip uygular 
PÇ 8 Kariyer yönetimi ve yaşam boyu öğrenme konularında farkındalığa sahiptir. PÇ 2 İletişimin iş hayatındaki gücünü özümser.
PÇ 9 Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahiptir. PÇ 10 İletişim, Halkla İlişkiler, reklam ve tanıtım alanındaki yasal ve etik değerleri insan haklarını da gözeterek uygular ve çözüm üretir.  

 

PÇ 11 Medya, halkla ilişkiler ve reklam ilişkisini planlar, projelendirir ve uygular.  
PÇ 10 Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri takip eder ve meslektaşları ile iletişim kurar PÇ 6 Bir yabancı dil kullanarak alanındaki bilgileri takip eder ve meslektaşları ile iletişim kurar.